Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

fredag den 27. juni 2014

MEN'S AMAZING FASHION




Wow, jeg har fået en åbenbaring, herre-mode er jo fantastisk og overhovedet ikke kedeligt! Her to af mine favoritter so far... Dries Van Noten og Givenchy, men disse to er jo også mine favoritter hvad angår kvinde-mode generelt. Der er nogle helt andre muligheder, bl.a. pga. kropsopbygning, når man skaber beklædning for mænd. Der er silhuetter og snit som vækker opsigt, fordi de virker nye og originale. Denne holdning kommer nok af, at jeg ofte synes, at det meste er "been there, done that" hvad angår kvinde mode. Mht. til herre-mode, er der bare mange områder der endnu ikke er udforsket, og derfor er der stadig så meget originalitet og unik-hed at hente her. Jeg er SÅ fascineret! Jeg håber at flere mænd, som man ser i dagligdagen, med tiden vil turde at udforske disse nye silhuetter, detaljer, sammensætninger og snit noget mere - Det kunne være FEDT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar